Сервисен деск на Царинската управа

Царинската управа обезбедува континуирана поддршка на надворешните корисници на системите од еЦарина (СОЦДАД, НКТС, ИТО и ЕКСИМ) преку Сервисниот деск на Царинската управа.

Вработените во Сервисниот деск се одговорни за навремено и професионално одговарање на кориснички прашања и решавање на апликативни и технички проблеми со кои се соочуваат корисниците при спроведување на царинските постапки.

 

Корисничката поддршка е обезбедена континуирано 24/7 преку следната електронска пошта и телефонски броеви:

 

Поддршка од Секторот за ИКТ:

 

Поддршка од  Дежурниот царински центар:

  • Работно време од 00:00 – 24:00 ч.
  • E-mail: servicedesk@customs.gov.mk
  • Телефон: +389 2 392 972
  • Телефон: +389 2 392 967
  • Мобилен: 071 248 156
Scroll to top

.

logo footer

Содржините на оваа страница можат да се објавуваат без посебна дозвола со наведување на изворот. Секој упад и злоупотреба на веб страницата на Царинската управа е казнив по член 251 од Кривичниот закон.