Сервисен деск на Царинската управа

Царинската управа обезбедува континуирана поддршка на надворешните корисници на системите од еЦарина (СОЦДАД, НКТС, ИТО и ЕКСИМ) преку Сервисниот деск на Царинската управа.

За да ги користите услугите на Сервисниот деск потребно е претходно да се регистрирате на телефон +389 2 3293 916 или +389 70 327 886.

Вработените во Сервисниот деск се одговорни за навремено и професионално одговарање на кориснички прашања и решавање на апликативни и технички проблеми со кои се соочуваат корисниците при спроведување на царинските постапки.

Корисничката поддршка е обезбедена континуирано 24/7 преку следната електронска пошта и телефонски броеви:

Поддршка од Секторот за ИКТ:

 Поддршка од  Дежурниот царински центар:

  • Работно време од 00:00 – 24:00 ч.
  • E-mail: servicedesk@customs.gov.mk
  • Телефон: +389 2 3293 972
  • Телефон: +389 2 3293 967
  • Мобилен: +389 71 248 156
Scroll to top

.